En helt vanlig tisdag

Ledig, och har endast haft ett uppdrag att klara att genomföra idag. Expedition storhandling. En timmas storhandling tömde mina energidepåer rejält. Jag förstår faktiskt inte var den gör tröttheten kommer ifrån? Förlamande trött. Ändå fick jag sova till 8 i morse. 

Kassarna packades upp runt 11.30 sen värmde jag lite mat och åt, och sov sedan middag till 13.30. Och nu känns det som att det är dax för nap nummer två innan läggdags. 

Är det alla läkemedel månne? 

Efter middagsluren slängde jag iaf ihop en äppelpaj. En lite speciell paj med vaniljsåsen liksom redan inbakad i själva pajen! Jag tyckte receptet lät spännande så jag ville testa. 



Sen har jag beundrat mina barn, så duktiga på att rita! 



Nu blir det en powernap medans William är på fotbolls träning. Endast Ludvig (+2kompisar hemma) 





» Åsa

Du, tror du att du kan ändra textfärgen till en mörkare nyans? Det är rätt svårt att läsa ibland tycker jag, jag missar särskilt texterna mellan bilderna.. :-(

Svar: Jag kan faktiskt inte det! Annars hade jag gjort det för länge sen :/ men ska höra mig för om nån annan vet.
Simone

2014-02-12 // 15:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback