Det går bra nu...

I gårkväll kraschade mina träningsplaner för den här veckan. Alltid ska något komma i vägen. 

Som tex en magsjuka från helvetet. Igår kväll började jag kräkas och har hållit på hela natten, och i morse tömdes jag åt andra hållet också. Jag har legat och vridit och vänt mig och blev tillslut så sittandes på en pall brevid toaletten. Allt annat var överskattat. Att sova tex. 

Magsjukor kan ju te sig på olika vis men det här var helt klart bland de värsta jag upplevt. Hela dagen har gått åt till att sova... Och återhämta mig. 
Därav är det helt kört för mig att ens tänka på baby runners i morgon. Och gym på onsdag, ja vi får se helt enkelt... 

Medans jag sov så tog Micke med alla barn till vilsta för pulka och även lite skidåkning men spåren var inte att hurra för så det blev inte så mycket skidåkning för William 

Ger upp och åker pulka istället


Ensamma i vilsta och högst upp skulle de



Liten spelevink 



Liten skrutta med tutten rätt i mun


Töväder.... 

Drar Pulka på rad... 


Trötta, nylekta, nyätna syskon myser i soffan medans storebrorsan gick till en kompis. 


Äntligen är killarna hemma! Nu hoppas vi på en lugn och i övrigt frisk vecka... Håll tummarna att jag inte smittat nån....











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback