Äran att ha bästa farmor på besök

En veckas semester och vi fått världens bästa farmor på besök! Helt perfekt ju! Tis-Tors och på fredag kommer faster och (faster?) och har en fasterrdag med Agnes! 

Och så fort farmor kom innanför dörren så är man inte värd något i Agnes  ögon. ;) 
Hon har inte alls tid med varken mig eller micke utan har fullt upp att bli servad av farmor. 


Idag åkte farmor, Micke och alla barn till badhuset och rastade barnen och jag fick frisedel. Fryser av bara tanken och ryser av tanken att klä av mig med min bleka kortisonfigur. 

Tack!  Jag fick tid att städa och tvätta istället! T o m utsidan fick sig en omgång, Och det var också behövligt! Sen passade jag på att fixa middagen som ni ser i bilden nedan. 

Till kvällen blev det popcorn och Alfapet med William och farmor. Jag vann. Och William tror att han vann! 
(Fast vi hade bara kommit halvvägs egentligen) 
Ingen är så dålig förlorare som William! Haha! 

Vi får försöka få det ur honom! 

Chokladkakor har legat på bordet, alla har ätit....och jag har bara..... Tittat på! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback