Alla hjärtans dag, en dag för tidigt.

Tänk va glad man kan bli. Att känna sig så uppskattad. Idag kom våran fina granne över med nybakade cupcakes till oss, som en fin alla hjärtans dag-gåva, för att de tycker om oss. Så himla fint! Jag blev så himla rörd!! 




Sen så var det Ludvigs kompis Teos födelsedag idag, och vips så stod han där med tårtan som blivit över. 


Nu fick vi verkligen äta! ( och därför blev jag inte svårövertalad till jogg idag) 

Och som att det inte räckte med det, så kom
William hem med ett litet kort, klippt som en mus 


Som när man öppnade såg ut som följer... 
Tror ni att mitt mammahjärta smälte en aning? Kärlek! 

Tänk va fina människor jag har runt mig! Så tacksam för vad jag har! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback