After jogg blir'e blogg

Hej och hå! Det blev väl förstås en kvällsjogg kan ni tro! Med både Cissi och Natta. 5 tunga kilometrar lufsade jag på i ett 6,40 flåsande tempo. Inte på topp med andra ord. Men ingen sa att vi hade bråttom heller, och detta är ju trots allt mitt tredje träningspass på ett dygn. Ineffektiv träning kan man lugnt säga, men bara att få känna endorfinkicken efteråt gjorde att det var värt det. Njutningsfullt och livskvalitet att få jogga ut, rensa huvudet, att få känna att kroppen arbetar bidrar till att jag mår bra!  

Nu blir det ingen träning på gymet i morgon, utan det blir vila och sova middag så att jag orkar jobba kvällen sen... Sen får vi se vad lördagen kan ha i sina gömmor... Ett lättare joggpass med Cissi kanske? Lite styrketräning på hemmaplan för att göra skäl för köpet av de näst intill oanvända hantlarna som jag så flitigt lovade Micke att jag skulle använda flera ggr i veckan? De har mest legat under sängen och samlat damm. Nån gång har vi svurit över dem då vi råkat sparka till dem och halvt om halvt brutit tån. 



Här är vi. Tre små gummor. After jogg. I Stenbytunneln. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback