Vilken underbar dag!

Strålande sol, lek på gården, fika med grannar. Och en lugn jogg! I skogen!!

Men jag börjar med gårdagen, som var minst lika bra! 
Dagen började med att farmor och Bengt kom på besök, och sedan bar det av på namngivelsecermoni. 
Jag fick äran att bli gudmor till lilla Ella. Det var en vacker ceremoni och solen lyste över oss och det blev en fantastisk dag! Tyvärr fick jag inte några bilder därifrån men kommer lägga in några i efterhand så håll utkik. 
Jag och Agnes hade gjort oss fina och bar bägge två en fjäril i håret

Sen så fick jag ett fint gudmorsbevis (och fick genast ångest att inte Agnes faddrar fick såna - det hade jag inte en tanke på!)


Texten fick mig nästan till tårar, det som höll tårarna tillbaka var nog allt folk som satt med blicken riktad mot mig... Men riktigt rörd blev jag!! 


Idag har vi varit ute i princip hela eftermiddagen. Så himla skönt! Jag har suttit hemma på Emmas altan medans Agnes och Lias har lekt. 

En riktig busunge badade och busade  fram till läggdags.  Härliga unge! 


Just ja! Mammas väska får alltid hänga på hatthyllan. Varför skulle det vara annorlunda för Agnes? Varför ska hennes väska ligga i en låda när mammas får hänga?
Nån måtta får det vara!!
Nu har Agnes väska också en plats. 


Kvällen bjöd på jogg/promenad med 2 minuters intervaller. Lugnt och fint! 
Och hur skönt som helst ju!
Njutningsfaktor var hög, och flåset var så där lagom. Jag hann aldrig bli ansträngd, och allt för benets skull. Min gamla skada alltså. Törs inte börja för hårt. Min nya vurp- skada kändes inte alls. Dock kan jag knappt nudda benet. Men springdugligt, ja det var det minsann! Det tackar jag å ödmjukast för. Tack och bock. 

En jogg i solnedgång... Hur underbart som helst







» Nina

Guuuud så fin bild på er raringar! <3

2014-05-02 // 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback