Testat benet igen!

kikar ut över en grå himmel och Regnet bara öser ner. Nä fy! Går och lägger mig och vilar.... 

Vaknar upp igen, gäspar en smula och tänker att en långpromenad inte känns jättelockande i det här dystra vädret! 
Hur får man upp humöret vid sånt här väder då? 
Börjar drömma tillbaka till när det gick som bäst att jogga. 
Räknar dagarna på mina fingrar och kommer fram till att det gått mååååånga dagar sen jag sprang sist! Jiho!! 

JAG KAN FAKTISKT TESTA EN LÅNGSAM JOGG! 

10 minuter senare står jag startklar i regnet! Ljuvligt!!!!

Lunkade på i 2,6 kilometer i ett 6,30 tempo och regnet smattrade på på kepsen medans jag zickzackade mellan vattenpölarna och Gud va jag saknar att jogga. 

Jag kände inget i benet medan jag sprang, och nu återstår det bara att se hur det känns i morgon 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback