Återhämtningsdag

En lugn skön dag har passerat.. Precis vad jag behövde. En riktig Simone-dag. 

Fast förmiddagen tillbringade jag med Natta på en långpromenad längs bägge sidor av ån. Jag behövde frisk luft och en vacker natur! 
I 8 km strosade vi, och den hör rundan kommer bli en perfekt löprunda när jag väl kommer kunna springa igen. Kände av benet vid 3e kilometern, så vi drog ner på tempot, och därmed kommer inte löpning bli aktuellt den närmsta tiden. 

Promenader är också rätt så skönt! 






Lite kalla vindar men med lufs i benen blev man snabbt varm 


I övrigt har jag lagat lasagne till 3små pojkar och en liten jänta följt av årets första jordgubbar med grädde. Nöjda barn kan jag säga! 

I morgon vankas jobb igen, sen ser jag fram mot ledig helg med alla mina älsklingar! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback