8 dagar sedan sista inlägget...

Och jag har hunnit med att jobba, vabba promenerat och joggat. 


Agnes blev riktigt dålig i fredags. Frossbrytning mellan varje alvedondos. Dvs typ var 4e timma. I söndags fick vi söka akuten eftersom att varken Ipren eller alvedon hade nämnvärd effekt. Inte ens i kombination av varann. Hon kom liksom aldrig under 40, utan höll sig mellan 40-40,5 och klagade på aaaaj på nån oidentifierbar kroppsdel. Därför var vi tvungna att kolla upp läget. Hon var jätteröd i halsen och hade öroninflammation på ena örat. Och ett crp på 124. Men idag kom både halsodling och urinodling tillbaka negativt. Och nasofarynx odlingen verkar ligga och odlas i akutens sopor, då det är spårlöst försvunnet. Så man kan ju anta att det är där basiluskerna sitter? 10 dagars antibiotika 3ggr om dagen får henne dock att bli bättre! 
Igår och idag har hon t o m orkat vara ute! 

Idag tog hela familjen en cykeltur på 7,5 kilometer i skogen. Backe upp och back ner. Agnes skrattade glatt i cykelsadeln i nedförsbackarna. Fort gick det må ni tro! 


Igår blev det en myskväll. Först 4 km långsam jogg med Natta, och det är helt underbart att kunna sitta och pusta ut i gräset! 




sen blev det äggmålning med de stora barnen 




....och ett glas vin till mammorna!

Som
Med förtjusning dracks i killarnas rum, då köksbord och vardagsrum var ockuperat. Vi analyserade en bok. 
Ser lite lustigt ut... 

Och ikväll mina vänner! En hlgst njutningsfull promenad/lunk med bästa Natta! 6,5 kilometer upptäcksfärd i skogen. Längtar redan tillbaka! Va händer nu? Ska jag börja älska skogen??? 


Jag har lovat mig själv att börja springa på detta lite bättre underlag. Skogsmark! -för benens skull! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback