Skolfoton

Nu har grabbarnas skolfoton kommit. Tänk vad stora de blivit,  och va fort tiden faktiskt går med små barn springandes runt benen. Jag tyckte nyss att de var blöjbarn, och nu går de i skolan, och William redan i andra klass. Så ansvarsfulla, gör sina läxor utan protester, går till och från skolan i sällskap utan att hitta på en massa hyss på vägen. 

William 8 år. 
Jag valde svartvita bilder i år. 


Ludvig 6 år.


Lite tråkigt att bakgrunderna hade olika färg. Nu blev jag kluven vad man ska ha för ramar till detta?  Olika färg på ramarna? Samma färg? Ge mig tips! 


Älskade pojkar! Ni är det bästa jag vet! 




Svart ram på vit bakgrund. Vit ram på svart bakgrund. Då matchar de ju ändå varann o ser genomtänkt ut. :-)

Svar: Jag har tänkt lika dant, men vet inte hur det ser ut när det kommer upp på väggen!!
Simone

2013-10-20 // 12:08:32

Håller med föregående talare, svart ram till vit bakgrund och tvärtom. Framkalla lite fler bilder på familjen, ensamma på Agnes och de i svartvitt och mixa ramarna. Gör en fotovägg, superfint! :)

Svar: Ja det blir nog så! Tack för respons! Spännande!
Simone

2013-10-20 // 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback