Lugn dag

Idag har det varit en lugn hemmadag med min familj, och har även haft besök. 
I morse kom Agnes favoriter Carro och Nova över och passade barnen medans jag gick på ett givande möte. Och i eftermiddags kom Agnes nya favorit Elin och Benjamin över på fika. Trevlig och lugn dag... Micke har lyst med sin frånvaro hela dagen skolan och hela kvällen jobbet. Bra där! 
Så jag har multitaskat lite här under em /kväll och har således både dammsugit, torkat golv, tvättat 3 maskiner tvätt och ser nu äntligen botten på tvättkorgen. Skön känsla det dära. 

Dessvärre känner jag mig sämre i min sjukdom igen och det här kortisonet tar ju nästan kålen på mig. 

Efter dammsugning och golvtorkning så bokstavligen rann svetten om mig. Värsta dagen hittills. Det droppade från huvudet och håret var dyngsurt. Hjärtat slog hårt och fort...  Behöver jag säga att jogg, eller övrig träning inte var aktuellt idag. 

Så det blev helt enkelt en behövlig vilodag. För att jag var värd det.  








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback