Leverprover

Igår och i förrgår har jag börjat må lite sämre igen. Svetten bara rinner på mig, och jag har en allmän olustkänsla i kroppen. Jag kan egentligen inte riktigt sätta ord på vad som är fel, mer än att jag är totalt slut. 
Ögat har börjat kännas allt mer påverkat igen. Dubbelseendet liksom smyger sig på mellan varven, och ögat känns ansträngt. 

I förrgår var jag hos neurologen. Vi skulle sätta in mig på låg dos cellgift, enligt planering för den här kortisonbehandlingen jag går igenom. Men så blev tyvärr inte fallet. Mina leverprover hade gått upp och var avvikande, och eftersom cellgifter kan höja levervärdena så fick jag inte påbörja behandling, utan nu ska det tas nya prover om två veckor igen. Håll tummarna! Det känns som att det är mycket uppförslut nu!!!  (Men om jag jämför det med löpträning, så är ju uppförslut väldigt effektivt att träna, man blir starkare då!!

Tänk positivt Simone! Det här löser sig! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback