Idol-fredag




...med mysfaktor....Och besök av Nina Nilsson. Ost, kex, dricka och smågodis... Oj va mätt jag är!!!! 

Längesen hon och jag bara hängde en kväll. Väldigt trevligt! Snackade massa skit och lyssnade på idoldeltagarna. Just like Old Times. Tidigare hängde    Vi varenda fredag, och även på idol-livesändningarna dök vi upp. 

Agnes tyr sig till Nina också, och ikväll gosade de järnet i soffan. Hon låg på mage i Ninas knä och blev kliad på ryggen och rörde inte en fena. Älskade unge! Sen valde hon sin vällingplats med omsorg, och det blev förstås i Ninas knä.. 



På tal om Agnes så rök hennes första hårstrån ikväll. Babylocken är nu mer ett minne blott, men Agnes var så glad i saxen och försökte klippa sig själv till en början. Lite myror i brallan blev det, och säkert inte helt jämt, men så är det väl med barn? 
Nöjd och glad var hon iaf! 


Här är en innanbild... Tunna toppar!

Hej! Jag är en Galenstrumpa! 

Agnes var inte den enda som klippte sig idag heller. Självaste jag kostade på mig ett besök hos frissan, och tro det eller ej, men sista gången nån rörde mitt hår var i maj - förra året!! 2012!  Inte illa va? Mitt hår är i rätt bra skick för att inte blivit klippt på snart 1,5 år! 


Efter! 
Bara toppat ca 7 cm! Skönt! 


Nu är det najt najt för den här mamman som ska upp och jobba i ottan... 
Zzzz 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback