Eftermiddagsjogg


Efter en jobbhelg så kan det vara skönt att rensa tankarna lite. Vad passar inte bättre än en jogg då? 

Sist jag sprang så gick det ju inget vidare, eller det gick ju bra men jag var ju slut i bröstet. Idag gick det mycket bättre. Jag glömde slå på pulsmätaren, men misstänker att pulsen var rätt hög, men på en okej nivå ändå eftersom att det fungerade att andas bättre idag. 

Jag gick in för att bara ta mig ut och njuta. Jag hade inget som helst krav på mig på nåt sätt, men jag hade ett delmål att ta mig runt ca 3 km iaf. Att jag sen tog det så lugnt gjorde att jag körde på till 6 km och jag är så nöjd med det! Ett halvlångsamt 6.38 tempo bjöd min kropp på idag, och nu har jag hämtat in ny positiv energi till min kropp!! 



Jag försökte ta lite fina bilder i springande stund och det kan vi ju se hur bra det gick.... 

Härligt att springa i solnedgången iaf :) 

Och riktigt skönt att va svettig, och känna att man gjort något bra :) 


Nu kommer strax mina grabbar som jag ska pussa på! En vecka utan dem, men nu, snart, närsomhelst är de här!!!  

KÄRLEK! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback