Ytterligare en femma till handlingarna.





Ikväll gav vi oss på en 5a igen. Jag och Cissi. 

Hela dagen har jag varit riktigt trött, det är märkligt hur biverkningar och sjukdom kan sänka mig så? 
Jag började med sovmorgon, sen sov jag förmiddag, och sen sov jag lunch, och sen försökte jag hålla mig vaken. 
Carro kom hit efter lunch på en fika, det var trevligt, och även ett bra sätt för mig att försöka pigga på mig. 
Efter det stack Micke och jobbade. Ett extra kvällspass på stadens akutmottagning minsann. 
Planen för kvällen var mycket smart av mig. Varken jag eller Anna hade barnvakter för att springa, så varför inte hjälpa varandra och slå tre flugor i en smäll? Och så fick det bli. Båda fick springa och barnen fick leka. 
Anna var först ut, och sen stack jag och Cissi ut. 

Agnes är så go... Medans vi väntade på att Anna skulle komma tillbaka så pre-jogg stretchade vi, jag och Agnes. Hon tar det på största allvar. 





Är hon inte söt så säg? 


Kvällens pass var tungt. Jag borde inte sprungit alls idag, så trött som jag varit. Lite hjärtklappning har jag också haft. Men jag är envis ibland, på ett dumt sätt, och jag hoppas och håller tummarna att jag pga detta inte blir ännu tröttare i morgon. Jag ska ju jobba dag i morgon och på fredag.  
Iaf gick de första kilometrarna lätt, men sen tog luften liksom nästan slut och jag fick dra ner på tempot ganska mycket. Men jag klarade en halvmil, och känner mig som vanligt nöjd! 





Nu är det läggdags..... Iaf säger mina ögon det... Min hjärna och mina barn säger nåt annat. De två äldsta har inte somnat än. Vi får se vad som händer om den här mamman går och lägger sig... Ramaskri kanske? 
Natti!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback