Sjukstuga

Ja idag har det varit sjukstuga här. Agnes är hängig och tempar runt 39,5 och mamman är hängig fast utan feber. Vi har väl sovit ikapp här idag kan man säga. 
Jag skulle verkligen behöva komma ut och få lite frisk luft när micke kommer hem från föreläsningen. En promenad iaf, för jogg är uteslutet. Japp ni läste rätt. Jag kan faktiskt se mina begränsningar. 

Hela kroppen är tung i dag, och jag känner mig svullen och svettig. Hata kortison! 

Jag har varit nyttig och duktig hela veckan så idag ska jag unna mig ett riktigt fredagsmys med godis, ett glas rött, och kanske kanske en flottig pizza. Tillsammans med ALLA mina älsklingar.... 


Sjuk liten älskling








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback