Samla kraft

När det går mot en hela tidenså är det så himla skönt att samla krafter! Den här veckan har jag lyckats springa 2,5 mil! Det är jag supernöjd över! En halvmilare, en 6 kilometare och (TaDaa) 2 styckna 7 kilometare. Allt för att hålla kroppen välmående, och framförallt för att hålla psyket välmående efter en riktig skitvecka, som jag skrev om i tidigare inlägg. 
Knäna börjar kännas bättre och bättre, och jag har hopp om att bli helt bra snart. Har inte känt något alls under dessa joggturer denna vecka. 

Däremot är ju inte flåset nåt vidare heller ännu, men jag har ju mitt kortison, som påverkar, och jag får springa i ett just-nu-Simone-anpassat tempo. Dock har jag ju försökt börja öka distansen istället för tempot eftersom att jag springer lite långsammare än vanligt, för att få nån typ av kompensation så att säga. Förlorad tid får ge mig fler kilometrar istället. Ni fattar? Och hittills har det ju funkat bra! 

Idag och även i förrgår blev det en jogg med Cissi, mickes gamla kollega. Hon är väl typ mycket snabbare än mig egentligen, men vi springer nog ändå rätt bra ihop! 

Nu är det tack och hej. Sovtajm. 

Nysprungna! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback