Regnig fredag

Dagens träning gick mer i motlut än igår, och jag fick se mina begränsningar i vitögat. Både bröst och ben kändes bättre idag men ändå var den allmänna känslan tyngre. Det blev  4 kämpande jogglunkande kilometrar på rekordtaskig tid, och sen promenerade jag sista kilometern. Jag hade en snittid på 6,51 min/km. Maxpuls på 210 och Medelpulsen landade runt 194. 
Helt nöjd är jag väl inte, men endorfinerna sprudlar ändå så jag är nöjd ur den synvinkeln trots allt. All träning är bra träning. 



Rätt så härligt när det börjar skymma, och regnet -det är bara positivt. 



Väl hemma lite besviken så körde jag ryggresning x 50 och mage. 

Mickes familj är så härliga och spontana. 
Plötsligt hörs en röst från vardagsrummet 

"Det ligger en idiot i hallen" 
Ren och skär kärlek, som jag tog på rätt sätt. 
Där på golvet låg en regn-och-svett-dyngsur Simone arbetade på sina magövningar. 





Nu ska jag ta fredagkväll, njuta av ett glas rött, tacomys och trevligt sällskap!! 

För det är jag värd!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback