I morgon

Ja, då Tar vi sikte på en mil i långsamt tempo. Jag och Cissi! Jag har nog inte sprungit en mil sen i april tror jag, så det är dax nu att visa vart skåpet ska stå. Jag vet inte riktigt hur trött kroppen kommer bli efteråt, men jag sprang ju 7 kilometisar igår och kroppen har än så länge inte varit påverkad efteråt. Så  TRE små kilometer till kan väl inte göra så stor skillnad? Jag hoppas att jag har en bra dagsform och ska försöka sova gott hela natten, så jag är toppnotch i morgon eftermiddag. 
Planen är en rutt mot Stenby gård- tuna park- Tunavallen- tågstation- stålfors- Fröslunda VC- och sen hem. Jag har inte mätt turen, men en mil borde det åtminstone bli! 

Jag har laddat med lite kaloribomber så här på godislördagen. 
En favorit i repris från förra veckan 


Sen så har vi kalasat idag också. Lilla Evelina har blivit 1år! Tänk! Ett helt år sen jag var med när hon såg dagens ljus för första gången.

Otrolig känsla! 

















Sen vill jag även be er hålla tummar för min bror som fått ytterligare en stor propp. Det känns förjävligt och hopplöst!!!! Jag är så ledsen för hans skull. Tänker på dig min bror <3 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback