En eftermiddags-sjua

...i långsamt jogg tempo hem från jobbet (plus en omväg) blev dagens träningspass. Helt okej och helt enligt plan. Lugnt och fint njutingstempo vill jag kalla det. Egentligen ville jag köra på i en mil, men vågade inte riktigt tillåta mig. Kanske på söndag Cissi??? ;) 

Det är rätt smart att springa hem från jobbet. Kombinera nytta med nöje ni vet :) 

Nu börjar man se hur jag svullnat på mig också... Jag tycker det är rätt tydligt nu. Vad tycker ni???
Jag Ska trappa ner kortisonet ännu långsammare nu, så svullnaden lär väl fortsätta. Blodsockret har börjat gå upp också..och kortison ska vara bra??? Nästa provtagning tisdag. Fastesocker. 

Ännu mer sporrad att träna nu.... 

Nästa vecka ska jag försöka lägga in styrkepass de dagar jag arbetar, eftersom gymet ligger på jobbet..... 






Det kan vi absolut försöka med :)

2013-11-30 // 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback