Dagens träning, check!

5 km delvis skogsväg och med härligt duggande regn, syrerik luft och lerpölar att studsa över blev dagens utmaning, och det gick så himlans bra alltså! Det gick inte fort, men inte heller så långsamt som jag hade trott. 
Idag fick jag vara min egen vallare och det funkade det med, även om jag faktiskt hellre springer med sällskap. 

Jag verkligen njuter när jag är ute och springer. Njuter av naturen, omgivningarna, vägar, stigar och det är då underbart att så enkelt bara gå ut och utmana kroppen och få känna att man gör nåt bra och stärker sig själv. Man är snäll mot sig själv helt enkelt.


Idag skulle jag varaduktig och fota, och få en skarp bild med bra fokus, och stannade t o m till en tiondels sekund för att vara säker på att lyckas. 

Här ser vi hur det gick. 
Det gick som vanligt. Inte alls. 

Det var faktiskt vackert - på riktigt! 
Svårt att tro att vi är i slutet på november. Men jag tackar och bockar så länge jag får springa på barmark. 


Så jäkla stolt över mig själv!  Här är jsg klar med 5 km jogg, 2 min planka, magövningar 15 minuter. Nu börjar man faktiskt  se att ansiktet börjar svälla av kortisonet. Men jag tutar på! 



Och kalorimässigt ligger jag riktigt bra till idag hittills, och det är bra, för ikväll lär jag äta en hel del.... Jag har en dejt på tingsgården, och de serverar rätt god mat om jag minns rätt. 




Och lillstrumpan är på väg till farmor där helgen ska spenderas, och grabbarna hos sin pappa. Inget barn alls hemma. Hur ska det gå? 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback