Alla Helgona

I år blev det ett besök på kyrkogården innan det blev mörkt. Vi brukar annars gå när det är mörkt ute för att det är så himla vackert då. Men i år var det halloweenfest inplanerat till kvällen, så besöket blev i dagsljus. Detta var väl eg Agnes första medvetna besök. 

Hon pekade på gravstenen när jag frågade var morfar var och klappade på älgen och träden på gravstenen. 
Killarna spexar som vanligt! 


Sen bar det av på halloweenfest hos Nina och Vanessa. 
Här följer lite bilder 

Spindelmuffins
Bål med äckliga ögon och ormar i





Två läskiga pojkar 


Lysande ögon

Gänget



På väg på bus eller godisjakt




Nu tror jag att halloween är slut för i år...? Känns som att det varit halloween hela höstlovet :) 

Notice to self. 
Tänk bakteriehärden på alla bus eller godis-godisar? Tänk hur många händer som tagit på de där godisarna? Mitt när magsjuketiderna är som värst? 

Jag fick mig en tankeställare faktiskt, när William för tredje gången på 5 veckor blivit magsjuk. En kräkning och en diarré hittills, idag.   

Är det en känslig mage som inte återhämtat sig sen förra magsjukan? Eller är det dessa alla godisar de fått runt omkring i stugorna? Eller har han bara otur? 
Lilla gubben !! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback