6 km

Idag blev det 6 km spring I långsamt tempo.
Kroppen kändes tung och hade inte riktigt vaknat efter den lilla buggen som besvärat mig i helgen, småsnorig,  småhostig och lite subfebril . Men eftersom att det aldrig bröt ut ordentligt och jag mår bättre idag så tänkte jag testa att springa iaf...och det gick ju trots allt hyfsat bra. Hade jag väntat ännu längre så finns risk att jag tappar fokus totalt, och det är det sista jag behöver. Så långsamt, men ändå komma ut, var ju great. 



Idag blev jag vallad av den här tjejen... 
(OBS! Gammalt kort) 




Min plankmånad går bra och nu börjar det bli tungt. Jag är uppe i 1,5 minut nu, tror att jag är på dag 12-15 nånstans.  och det känns kan jag lova! 
Härligt! 

Ligger i badet sen 30 minuter och svetten bara rinner nerför pannan...fortfarande. Hoppas verkligen att det är okej att springa - som de säger??? 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback