30,46/5km!

Ja det var dagens tid! Idag gick det sjukt bra att springa. 46 sekunder från den där magiska halvtimmen som jag aldrig lyckas ta mig ner till! 
Men nu är ju ingen bra tid för rekord heller, mitt i en stark jobbig kortisonbehandling, så målet är fortfarande inte att springa för rekord. Även om det faktiskt är så att jag har börjat trappa ner kortisonet och kanske är det därför det börjar gå lättare? 
Idag gick det helt enkelt lätt! 

Jag hade inte planerat för att springa idag, men sen när kvällen började nalkas så började benen kuta i hjärnan. Genast sökte jag någon att springa med, och Cissi nappade! Vi sa att vi skulle köra lite kortare idag, och gick in för 4 km men landade nöjda på 5 km med snittid på 6,09! 9 sekunder snabbare/km... Det kan väl inte vara så svårt? 

Vilket begär jag fått! 

Kärlek! 


400 kaloriisar mindre i kroppen, känns underbart och nu ska jag fylla på med nya kalorier med en god 
Havregrynsgröt med solroskärnor russin och rivet äpple! Så gudomligt gott! 





Tack för ikväll! Ett härligt pass! :)

Svar: Tack själv! Supernöjd!!
Simone

2013-11-11 // 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback