Sommar?

Tittar ut genom fönstret och funderar på om jag nog inte klätt mig för varmt trots allt? 20 grader visar termometern. Jeans, top och kofta. Kl 6 på morgonen känns det ju okej, men kl 16 när jag ska hem då? Det finns en risk att jag kommer svettas bort :)

Iaf så ser det ut att bli en fin dag.

Kroppsligt mår jag lite bättre. Hostan, ja den är kvar. Störig som f-n! Men jag trooor att jag hostat lite aningens mindre än tidigare i natt, och idag, just idag så känner jag mig riktigt glad. Vet inte om det är en kombination av både det fina väder som väntar utanför och min lilla sötnöt som väckte mig med sin höga underbara stämma runt 5 snåret. Kanske är jag även glad över att äntligen kunna gå till jobbet som vanligt?
Hur som helst har jag en glad känsla i kroppen! Och med den starten så kan ju inte dagen bli annat än bra!

En tuff jobbkväll igår, och ytterligare ett dagpass väntar nu.. Första kaffekoppen är intagen. Påtåren får bli på jobbet.

Ha en bra dag alla! Nu ska jag åka :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback