Kvällsmys med mamma

Det har varit en lite tuff period med mina fina pojkar.. Höga ljud, fula ord och svårt att lyssna. sen är det säkert lite allmänt trots, och att även plussa på att de byter hem varje vecka, ja då kan det inte vara så lätt att vara 6 och snart 8 år gamla. Speciellt Ludvig gör revolt, och jag tycker så synd om dem att de ska ha det så här.
Vi jobbar hela tiden på deras välmående och idag har vi haft en riktigt bra dag.

Ludvig har plockat liljekonvaljer till sin mamma, med förskolefröken och William har funnit en ny vän.på Ica. (Haha) Han var riktigt ivrig vid matbordet så man märkte att det var väldigt roligt att ha en nyvunnen vän i rummet!
Det har även lekts 'finna flaskan' där en ledtråd låg inuti en flaska, som tog dem till ytterligare en lapp som ledde till en belöning. I form av mjukglass. Men den belöningen skulle de få först i morgon så det var ju botten ;)

Sen så har de även bakat. En tigerkaka och en kladdkaka. Som sa slurp eftersom att hela lägenheten var full med barn, plus att Adeline, Gustav och Evelina var här. Förövrigt fick jag hjälp av honom med att få upp grinden, så äntligen är den på plats! Tack snälla bror! Nu kan vi verkligen få in lite frisk luft här!

Kvällen avslutades med ett riktigt mamma-barn mys! Mina fina pojkar och jag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback