Kvällsjogg

Första passet på........ Länge!

Har tagit mig ut på en Kvällsjogg. 5 långsamma km efter ca 1månads uppehåll för diverse sjukdomar som influensa, bronkitsymtom, magsjuka och smågrus i gallgången med efterföljande buksmärta. (Vi sprang ju ett pass för ett par veckor sen, jag och natta, men då fick jag ju stanna och gå ett par gånger, och det behövde jag ju inte nu, så ett litet framsteg måste det ju vara :-))

Nu klarade jag helt enkelt inte att hålla mig längre, utan var tvungen att känna in om hostan pallar, och än så länge känns det bra.
Jag fick med mig Natta som ett bra dragplåster.

Nu behöver jag komma igång och bli som vanligt! Skulle ju helst vilja springa åvarvet, endast två veckor kvar och jag har ju knappt hunnit träna alls ju!!

Summerar kvällen.

Friskt
Skönt.
Härligt.
Svettigt.
Avkopplande.
Peppande
Endorfinkick
Halleluja-moment






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback