Vilken dag!

Oj vilken dag. Jag är totalt slut som människa. Iaf för idag.

Förmiddagen var lugn och skön. Vid lunch stack jag och Natta ut och sprang. Minst en halvmil skulle det bli, sa vi innan. Det var riktigt vårligt i luften och benen kändes bitvis väldigt lätta. Mestadels barmark och med trevligt sällskap vid min sida så gick det ju plättlätt att komma upp i halvmilen, så vi körde på ett tag till. Vid 8 km vek Natta av för skolarbete och jag körde för milen! Så himla nöjd! Visst -jag fick väl ingen wow tid, men jag fixade att springa milen. Så stolt över mig själv!!

Väl hemma så hade jag ju varit borta längre än jag tänkt, och vips kom jag tillbaka till verkligheten. Ludvigs 6 års kalas på Leos Lekland.
Det Blev till att hinka i sig lite vatten, äta lite fort duscha ännu fortare och sedan bege sig på stojjigt kalas. Tröttheten infann sig nån timma senare och jag blev totalt slut. Dels Pga joggen och dels pga ljudvolymen där inne (hur orkar de som jobbar där med den volymen varje dag??)

Väl hemma igen blev det pizza och soffhäng. Nåt annat fanns inte energi för. Nu har jag tunga påkar till ben men jäklars så skönt det känns att ha varit så duktig!

Lite bilder från idag.





Bra jobbat!! :) Måste komma igång med löpningen igen, men är totalt omotiverad till allt vad träning heter just nu..
Men snart måste det bli ändring! :)

2013-03-24 // 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback