Underbart väder

Så fint väder ute, solen skiner, snön smälter..vad passar inte bättre än en joggingtur då? 5 tunga km i modd, is och barmark blev det.

Första kilometern brände jag på, och kände ganska på en gång att jag hade varit lite väl flitig och klätt mig för varmt. Fick kanske en tillfällig minnessvacka att det var plusgrader ute och inte minus!

...1underställatröja, en lagertvå tröja och en jacka, underställs byxor och sen löparbraxen på det. jag kan tala om att Det sinkade mig lite men jag kämpade på och sen blev det för motigt med all modd. Nu är det ju mest is och slask och det är ju inget som ger direkt fäste på skosulorma, vilket resulterade i lite gott och blandat ur joggingsynvinkel. Jag stod ju iaf på benen hela rundan men på vissa ställen fick man gå och sicksacka.

Är iaf nöjd att jag tagit mig ut! Och humöret är på topp!
Jag börjar märka att jag mår bättre och bättre, och det är ju alltid kul. Sen börjar det bli ljusare, och jag blickar fram och har nedräkning till min föräldraledighet och semester. Det ska bli himla najs! Hela sommaren ledig <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback