Sovmorgon

Skönt att få sovmorgon!

Sista två dagarna har jag haft bly i hela kroppen. Så tung så tung. Allt har gått så tungt. Och Mina ögonlock har varit lika tunga som resten av kroppen. I går sov jag av och till i princip hela dagen. En förlamande trötthet. Så trött så att det inte går att beskriva.
Det kan vara delvis pga att jag börjat jobba heltid trots att jag inte borde ha gjort det. Sen kan det bero på att jag inte klarar av bakslag lika bra längre.

Ett litet litet bakslag som ändå gick åt rätt håll bekymrar mig.

Trist att känna sig anti och bara vilja dra täcket över huvudet. Det finns liksom inte utrymme för det i mitt liv. Jag har tre barn som behöver mig. Så det är bara upp och köra på. Rise and shine!

Ska ta en kopp kaffe nu, peppa mig lite och tänka positivt! Det här kommer bli en bra dag. Farmor och Sara kommer och grattar Agnes och Ludvig. Så det kommer bli jätteroligt!


Agnes är det iaf ordning på. Hon är i full fart och håller på att tvätta redan! Skönt att ha fått tillskott av en tjej i killgänget ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback