Söndagsmys

Haft en bra dag på jobbet, gjort årliga HLR provet, med godkänt resultat.

Micke tog en promenad med Agnes till sjukan och hämtade bilen och lämnade mina träningskläder och det betyder att jag har jag Sprungit en halvmil hem från jobbet, de första två tillsammans med bästa Debbie. Förmodligen sinkade jag henne rejält, men för mig var det bra att få ta i lite. Vid närmare titt så sprang jag 3sekunder långsammare än mitt personbästa, så jag är nöjd! Fick gå och sicksacka lite, plocka ur sten ur skon och då stannade jag faktiskt klockan, så tiden är ju inte helt korrekt eller hur man ska säga.. -nöjd i vilket fall som helst! Bara att jag tagit mig runt duger fint!

Väl hemma har jag slängt iskalla, frossande mig och söta lilla Agnes i badet, städat och ätit god lasagne som älsklingen tillagat.

Life is good!

Nu har jag krypit ner i soffan med en skön varm filt och ett glas rött, för jag tar helg idag! Och hur mysigt ser inte det här ut?

Som sagt, life is good!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback