Jobb i påskdagarna 5

Nu vankas jobb i dagarna fem, för att sedan få ledigt en hel dag och jobba ytterligare tre. Dvs en ledig dag av nio. Så är det att jobba heltid på landstinget. Varannan vecka ser det ju egentligen ut så här. Jag är dock väldigt ovan såna här turer då jag arbetat 50% en längre tid så jag kommer att vara en dösill efter de här dagarna. Men å andra sidan är det bara dessa två veckor sen går vi över på halvtid igen. Det är lagom tid på jobbet med småbarn hemma, eller hur?

Idag blir det att mata tvättmaskinen full med tvätt och plocka i ordning alla prylar som har en tendens att förflytta sig till fel ställen av nån konstig anledning. Allt innan 13 då jag pyser till jobb.
Men först, en sovstund ;) måste passa på när Agnes sover...

God morgon och god natt :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback