God morgon

Vaknar till ljudet av en pigg Agnes kl 5. Bättre än att hon vaknar flera ggr/natt iaf, kan jag tycka. Nu har hon sovit hela natten i ca en vecka. Hoppas på en ny trend här!

Inatt har det snöat, så de fläckar som hade hunnit blivit barmark är återigen täckta med snö. Nu är det nog riktigt förrädiskt att ens försöka sig på en promenix skulle jag tippa på. Dvs ingen löpning iaf. Man vågar ju inte chansa och hoppas att det är bart under snön.. För det vet vi ju att det inte är. Hoppas på snabba plusgrader och töväder nu faktiskt. Imorgon fyller jag år, (35 hela långa år) och det är inte ofta snön brukar ligga kvar på min födelsedag rent statistiskt sett genom de tidigare åren.
Men i år blir det så.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback