6km

Det blev jogging idag, trots allt.. Jag kände mig väldigt trött på eftermiddagen och var på väg att övertala mig själv till att strunta i joggen, men sen drog den positiva simone-sidan tag i mig så jag kunde ta mig samman.

På en isgata tog vi oss fram idag, jag och Natta, i 6 terrängsvåra kilometer. Jag var nära att drutta på baken både en och tre ggr. Och by the Way var det en äldre herre på 84 långa år som faktiskt ramlade framför näsan på mig, men han var som sagt 84 år och klarade sig själv, haha. Han hade glimten i ögat och gjorde inte illa sig så vi lunkade vidare..

Väl framme vid vilsta raststuga återhämtade vi oss med en stor flarra vatten och en varm kopp kaffe, till våra frusna och numer frossande kroppar.
Ni må tro att badet jag tog när jag kom hem var helt underbart!

Fasiken så skönt det är med konditionsträning :))))

Och det blev som jag trodde i morse, en bra dag!





Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :))
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment
( ursäkta om jag skrivit detta innan, men tycker att det är en sån kanonchans att du borde ta den! :))

2013-03-13 // 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback