Ryggskott/semester

Ryggskottet från helvetet fortsätter. Jag känner mig otroligt bitter och ledsen faktiskt. Och ont gör det. Det skär som knivar.

Jag hade längtat så mycket efter killarna och hade tänkt lägga all energi på dem. Istället ligger/sitter/går jag och är orörlig på så vis att jag inte kan böja mig, sträcka mig, sitta ner. Jag kan typ inte vara delaktig på så vis som jag önskat.
Detta märks på kidsen som bråkar mer, lyssnar sämre. Sen att vi har regnigt gör inte saken bättre direkt.

Vi har åkt iväg på semester. Visserligen bara till ing-Marie och Bengt där vi känner oss som hemma. Men vi har ändå åkt bort ;)

Igår var det fint väder, solhäng, bad för alla barn och Micke, lekparkshäng och glasslukande för 6 st x 2 tillfällen.. Sommar!
Idag är allt grått. Både Mitt humör och molnen.
Jag och Sara tog oss en promenad med grabbarna så att de fick leka i lekparken, samtidigt snurrade jag gående runt längs gatorna i 5 km....
......
....I MINA NYA ASICS. Japp! Ni läste rätt! Jag köpte ju ett par i tidig höst förra året och för några dagar sen så upptäckte jag när det hade skavt på foten att tyget släppt från insidan av skon vilket i sin tur gör dem obrukbara. En mil till joggande i dem skulle ge mig skapliga skavsår. Sen så hade vi såklart inte kvittot kvar-förstås- men micke gjorde ett försök att gå och klaga. Och skam den som ger sig. Skorna hade ju bara dryga 25 mil bakom sig och det syntes, så micke fick plocka ut ett par nya! Dock förra årets modell (lika som jag hade fast snyggare färg) men nya och redo för en massa nya milisar!

Nu ska jag stötta Ludvig som ska laga middag till oss alla, medans micke och Sara spelar monopol med William.
Tjing!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback