Kvart i fem

Ja kvart i fem började sångfågeln att kvittra i morse. Hon har ju ändå sovit lite bättre senaste månaderna, men nu, sista nätterna, så har hon vaknat och gråtit på sen kväll/natt.
Den här gången gick det dock tillslut bra att få henne somna om på min arm, och vi sov till kl 8.00 (Efter att hon varit uppe en stund och märkte att det inte var speciellt kul att vara totalt ensam vaken) så himla härligt att ligga nära och snosa på henne. <3

Killarna verkar ha haft en bra helg hos sin pappa med både tom tits och sovit i vindskydd efter fisketur. De vaknade inte förrän 9.10 idag. Den tiden kan vi nog nästan skriva in i historieboken. De måste varit helt slut. Det tar på krafterna att sova utomhus :-)

Själv har jag (igen) dragit på mig ett nytt ryggskott. (En arbetsskada från hösten förra året) Det är värre än någon tidigare gång. Jag har haft så ont så tårarna sprutat. Och har fortfarande. Jag kan inte ens få på mig kläderna själv. Först fick Micke plocka upp dem från golvet, sen fick han dra upp byxorna med... Och då kan ni tänka er hur jag ser ut när jag varit på toaletten... Sitta går ju inte liksom. Jag skriker rakt ut när jag ställer mig upp efter sittande.

Bra sätt att starta semestern på va??
Jag måste vara riktigt otursförföljd nu. Grej på grej liksom.

Redan kl 8 ringde jag naprapaten som 'inte hade några tider idag' men efter att jag sa 'åh ja har panik, kan inte röra mig', så skulle han flytta på någon och ordna om i sitt schema och ta emot mig på eftermiddagen. Tack och lov säger jag bara!
Håll tummarna nu!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback