Intervaller

Igår körde jag och Natta intervaller.

Fasiken va sugen jag är på åvarvet egentligen. Jag bestämde ju att strunta i att springa det pga min hosta och faktiskt dåliga kondition efter dryga månadens sjukstuga, men Trots att jag fortfarande hostar så gick det hyfsat bra att intervallträna igår. 2veckor kvar till loppet nu.. Hinner/orkar jag?? Även om jag skulle lägga mig ner och halvdö efter 7 km så skulle jag förmodligen inte komma sist? Och jag kanske skulle vara nöjdare av att ändå genomfört loppet på dålig tid än ingen tid?
Ja fasen! Det får nog bli så!

Igår fick jag inte igång intervallklockan på de 3-4 första seten, så bilden jag kommer ladda upp är inte rättvis.

Vi började med en långsam uppjogg på dryga kilometern sen körde vi faktiskt i ett bra tempo (för att vara jag och ha varit sjuk) under intervallerna, och promenerade mellan. Springa 400m vila 1,30min i ett sett om nio tog oss till dryga 6 km jogg.

Helt utpumpad, alldeles våt och himla nöjd efter intervallträning i regnet!
Här nedan syns en del av intervallträningen. Tror att de första seten var snabbast ;) (de som inte syns alltså)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback