Sicken trevlig aftna det blev

Ikväll hade jag mina fina tjejer här. Mina allra bästaste. Helt otroligt att vi lyckats få till två träffar inom loppet av ett år.

Ikväll körde vi 90 tals nostalgi och enbart sån musik kom ur högtalarna. Massa minnen ploppade upp, och jag kände att jag sprudlade inombords. Kände mig så levande och det var som att vi var 15 igen. Några med ett glas vin i handen, några utan. Alla har olika minnen att dela med sig, och mycket har man glömt som man sedan blir påmind om. Många skratt blev det.



Synd att dem inte finns närmare. Israel är trots allt inget ställe man åker och fikar på i en handvändning. Stockholm funkar ju men kräver planering.
Myrtorp är ju enklare.

I natt kommer jag sova gott! Och i morgon ringer klockan igen.
Helgajobb. Not a favorite of mine.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback