Kärlek till min lilla flicka!

Idag har jag jobbat dag, och Micke jobbar extra i kväll. Hela eftermiddagen har jag njutit av sällskapet med min dotter. Bara hon och jag. Vår egentid. känns himla värdefullt! Hon är den absolut finaste och gladaste som finns! (Förutom idag när vi gick på 1timmes promenad utan napp-då skrek hon sig blå)

Mammas hjärta <3

Nu ska jag njuta lite till-i en halvtimma. Då blir det godnatt för lillan!





Mammas fel som glömde nappen ;)

2013-01-05 // 18:54:45

Pappas fel om du ursäktar!!!! Det var han som lämnade henne på mitt jobb när jag slutade och han skulle börja Jobba. de gick till sjukan och då sov hon, sen skulle vi gå hem och då skrek hon!

2013-01-05 // 19:57:43
» Linda

Åh tack så mycket :) Blir så peppad av såna kommentarer och att andra tycker att jag är duktig :)
Mina mål och delmål gör så att jag orkar och klarar av denna resan.

Det är härligt med egentid med dom små, världen blir så mycket bättre och ljusare tack vare dom. Mindre roligt när nappen glöms dock.

Kram

2013-01-05 // 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback