Jobbdag

Men den här veckan jobbar jag bara 2 dagar av 7! Hur ovanligt är inte det!? På en heltidstjänst! Jag har alltså jobbat 50% av den här veckan redan. Det känns ju riktigt gött! Nästa gång blir på torsdag!


Idag är jag inte riktigt bloggsugen, jag har inte så mycket att tillföra här egentligen. Känner mig lite halv-vissen och vet inte om jag ska bli sjuk eller om jag ska fortsätta vara halv risig. Jag står och svajar lite på kanten. Dvs det skit jag verkar bära på vill inte riktigt bryta ut.
I morse trodde jag att jag var döende. Efter dubbel dos Alvedon, och Ipren, lite feber och svullen som en mandarin på vänster halshalva, geggiga ögon och en smärta i örat som gav mig tårar varje gång jag försökte svälja fick mig att hälsa på doktor öron-näsa-hals.
Jag fick öka på min kortisondos för att jag är svullen men annars hittade han inget jättekonstigt. Han trodde dock att det var början på en infektion. Så vi får väl se..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback