Fredag igen

Veckorna bara går. Efter en rejäl neråtperiod verkar det sakta vända uppåt igen.

Idag har jag även kickat igång med lite träning igen efter jul-(läs lat-) uppehåll. Styrketräning och pingis. Dryga 90 minuters härligt och glatt hålligång tillsammans med min kära. Det är så kul att göra något vi båda tycker är kul! Sen var jag och nosade lite på hans julklapps-prottedrink också. Kanske vore nåt? Jag är inte så inläst i ämnet men har hört att det ska vara bra. Så jag får forska vidare i den biten.

Idag fick jag även höra att jag "börjar se fit ut" så nu måste jag ju kämpa ännu hårdare för att verkligen bli det :D det triggade mig iaf massor och nu kommer jag, om jag så måste -släpa - iväg mig! Heja heja!





» Lotta

Och snart måste vi få till att vi springer eller tar en promenad ihop :) Vore kul om du också hakade på det där Rutakuten som jag skrev om på FB tidigare idag :)

2013-01-18 // 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback