Morgonrusch

Agnes sov hela natten och vaknade runt 6-snåret. Så då fick man pina upp och sen var det dax för morgonstressen. Två grabbar som gör allt utom det de ska, och en liten jänta som kryper runt och stoppar allt som hon får tag på i munnen. Sen stänger de aldrig toadörrarna efter sig och där inne gott folk så kan en 10 månaders hitta mycket roligt. Tids nog blev alla faktiskt klara, idag också, och Micke körde dem till skolan/förskolan.
Det ska bli ett sant nöje att få iväg tre barn till olika ställen efter sommaren, och det redan kl 06.15.... Men det går väl det med. Det finns ju dem som har 5 barn att lämna ;)

Nu njuter jag av lugnet igen. Agnes sover, jag ligger i soffan under en mysig filt med en kopp kaffe. Det är alldeles tyst här... Ska nog faktiskt sluta mina gröna och ta en powernap jag med, medan jag kan...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback