Lillan med sitt bästa humör

Agnes när hon är som bäst. Idag har hon kommit på att man kan dra ut lådan på stereobänken och klättra ner i den och sätta sig där.
Sen försöker hon klättra igenom sängbordet för att komma åt gitarren. Man måste välja den svåraste vägen förstår ni.
Idag har hon skinit som en sol. Iaf hela förmiddagen.
Min fina jänta. Gud va jag älskar dig!
Snart har vi haft dig hos oss ett helt år! Tänk va tiden går fort!





Måste säga att på den översta bilden så ser det precis ut som att Agnes sitter i en låda hemma hos oss. Vi har exakt likadana tapeter, exakt likadan tv-bänk och väldigt lik tv. Bilden skulle lika gärna kunna vara tagen hos oss :p blev lite smått chockad först när jag såg den :)

Svar: Haha! Ja jag såg det på nån av era kort också, inte att det var exakt likadan tvbänk, men att den var vit och identiska tapeter.. Tänkte också att det ser ut att vara taget hemma hos mig! Vad är oddsen? samma smak kanske :)
Simone

2013-02-28 // 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback