Gymmet

Idag hade jag med mig två grabbar och en liten tös till gymmet. William och Micke spelade lite pingis innan de anslöt sig till gym- rummet. Lilleman testade lite bröst och biceps, medans mammi körde ett pass med triceps, rygg, ben och mage.
Micke skadade ryggen sist så han fick vara förste barnvakt.

Det blev en riktigt bra och effektiv gym-timma idag och jag är så glad att jag tog mig iväg! Jag har ju sagt till mig själv att köra varannan dag så då måste jag ju hålla det. Allt annat är meningslöst.

Sen kl 18 var det dags att ta sig på fotbollsträning med William. Det är kul att se honom utvecklas. Det var länge sen jag såg honom träna sist. Nu lyssnade han och tog in instruktionerna från tränaren bättre, mindre flams och lek än tidigare. Lite stolt mamma blev jag nog. :-)

Under den här tiden har Ludvig fått varit hos Leo och haft kompis-tid. Inte fy skam det heller!

Nu är alla måsten för idag över. Vikt tvätt, tagit hand om disken x flera. Läst läxor, Varit hos läkare, tränat, fotbollsträning med william, Duschat barn, duschat mamma. Tilldelat kvällsmat, fått barn i säng. Nu är det bara jag och älsklingen vakna, så jag ska passa på att njuta av lugnet en timma innan jag kommer ligga däckad i soffan....och invänta en ny dag med fler attgörasaker på min lista. Sen får ni hålla tummarna med oss att Agnes inte vaknar i natt... I natt som var höll hon oss vaken över en timma i sträck med sin (inte)ljuva (skrik)nattsång. Tur att hon är så söt så att hon blir förlåten direkt :-)
Natti!





Håller tummarna att ni får en bättre natt inatt!

2013-02-05 // 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback