Fin vecka

Redan söndag igen. Om man ska summera den här veckan så har den gått lika fort som vanligt, och jag har börjat må lite bättre nu faktiskt. Härligt! Det som också känns så himla skönt att det även har lugnat sig på andra fronter.


Träningen har flutit på bra och alla barnen har varit med och tränat, åtminstone en gång var. Först var ju William med.

Igår var Ludvig med när William var på kalas. Han sprang runt och gjorde sin mamma nervös. Dessutom sprang han runt med Agnes vilket ledde till ett handlöst fall med Agnes som stötdämpare. Och se där, så var Agnes första bula/blåmärke på plats rätt i pannan. Vem som grät mest? Ja det var nog Ludvig. Han blev bra skraj. Förhoppningsvis springer han inte med henne igen.

Idag var Agnes med och lyfte. Hon försökte sno mina vikter men se det gick inte! Jag gav henne en ett-kilos handel och den kastade hon runt med. Jag försökte få med det på bild men det gick inget vidare då hon bara kastade i väg den.



Mage, biceps, bröst och axlar blev dagens upplägg. I veckan som kommer ska jag även köra ett skidpass har jag precis bestämt. Det ska bli riktigt spännande! :)

Här är vi iaf i dag mor och dotter in action.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback