Alla hjärtans dag

Tillbringar vi nere i Viken. Agnes måste få träffa farmor och Bengt lite, och vi får ha sovmorgon. Det är välbehövligt kan jag meddela.

Jag blir så rastlös utan träning så efter intag av diverse bakelse, och med vetskapen att panacottor, paj, choklad osv snart också skulle förtäras så sneglade mitt norra öga på löpbandet som finns på övervåningen. Jag har ju lovat mig själv att inte springa förrän benet är riktigt bra, men nu kunde jag inte stoppa mig längre. Jag tog en lugn och fin löptur på ungefär 3,5 km och det är jag såklart jättenöjd och glad över. Vips så har jag hämtat energi för resten av dagen! Lovely! Endorfiner is the shit!
Det kanske blir en liten löpis i morgon innan hemfärden också....

Här är endel av dagens goda kärlek






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback