Träningstorka

Min kropp känns inte bra. Jag känner mig småfebrig och orolig i magen. Trött är jag med. Men inga kräkningar. So far so good. 
Det här har bidragit till träningstorka den här veckan. Inte ett pass har jag lyckats fått till. Varken styrka, promenad eller jogg. 
Men det är viktigt att lyssna till kroppen när den inte mår bra. Jag får försöka ta igen träningen nästa vecka- i Gusum. Alternativt få till ett litet joggpass runt halvmilen på lördag. Det får bli mitt delmål. Jag måste säga att det är riktigt svårt att bromsa mig själv när det gäller att springa. Jag har varit på väg ut, i tanken, flera ggr, men hejdat mig när jag övertalat mig själv om att det faktiskt bara är ett nedslag att träna när kroppen är sjuk/trött. 

Istället har jag roat mig med att sova/vila. Plocka. Tvätta. Och nyss, slagit in alla julklappar. 
Det blev inte så många i år, men de kostade väl desto mer om man drar det på det viset istället. Det känns som att jag måste "fylla upp" med nåt litet, för att besvikelsen inte ska bli så stor när de ser sina 3-4 paket. Fast å andra sidan får de paket av Ingmarie och Bengt, Annelie Sara, farmor farfar, morbröder, natta,sin pappa, så de överlever nog. De fick ju själva välja mellan få och dyrare eller många och billiga. 
En stor gekåstrunk har vi lyckats fylla iaf :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback