Torsdag

Idag har jag varit hos en mammaledig kollega och lunchat och gosat bebis. Man blir ju återigen lite sugen. Är jag verkligen färdig? Tiden går så himla fort. Jag hade tänkt mig att Oscar var kanske 3-4 månader, men uppenbarligen jag jag noll koll på tiden längre. 7 månader hade han hunnit bli minsann! En  söt och glad kille :) 
Eftermiddagen har bara spenderats hemma, jag och Agnes. Micke jobbar och vi tar det bara lugnt. Gör absolut ingenting, mer än våra måsten. 

Planen var att jag och Agnes skulle åka hem till Cissi och Emil efter middagen, men sen slog det mig. Vi lät ju micke ta bilen till jobbet? Så vi har ju ingen bil? Den dejten blev därmed avbokad. Jag har ingen lust att promenera en halvmil i halvstorm/regn/snöblask med en vagnvägrande söt Donna som skulle göra allt med sin ljuva ton och sina sprattliga små söta kroppsdelar för att slippa sitta i vagnen. 

Just nu fördriver vi tiden med att blogga och bada. 
Hon är lite anti att tvätta håret, och kliva i badet, men när hon väl sitter däri så är det ju jätteroligt :) 
Här kommer lite färska bilder från skrivande stund






Hon gillar att ha saker på huvudet... 


 

Var är Agnes? Titt-ut! 



Titt-ut igen! 



Nu börjar hela badrummet bli blött och den här lilla sötnosen är i sitt vildaste jag at the moment. Det betyder att jag återgår... Tjing! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback