Tacokväll med la familia

Ikväll hade vi syskon och respektive och barn och barnbarn här... Japp precis så var det, min bror är ju plastmorfar. (Tur att det bara är han som blir gammal och inte jag) 
Det var en lugn, trevlig och avslappnad kväll. 
Vi köttkörde varianten 
-kyckling
-köttfärs
-pulled pork






Lilla Evelina 



Lilla nya Ella till höger i bild 




I eftermiddags hade vi även Cissi och Emil här och lekte en stund :) 

Och jag överraskade mig själv att klä
På mig en leopardmönstrad oversize tröja för att dölja mina nytillkomna valkar. Barnens och mickes kommentar 
" ska du verkligen ha på dig den där" (sen hördes ett asgarv) 
De kanske inte gillar leoparder... Haha! 
Jag kunde ju precis innan inte helker bestämma mig om jag var ful eller fin i den, men efter detta så förstod jag att jag förmodligen inte var speciellt snygg iaf ;) 
Dock behöll jag den av ren trots. Bara för attjag skulle få en glad skrattande familj. Haha 


Tjing!! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback