Sven på besök

Idag är stormen Sven på besök... Och snön passade på att göra Sven sällis... 
Så varför inte joina dem båda iform av ett litet joggpass? 

Jag har inte haft känning av ljumsken på tre dagar nu, så jag bestämde mig igår för att ta mig ut på ett lite kortare pass för att känna på hur ljumsken ter sig. Får jag känningar igen så blir det längre vila. 

Iaf så skulle jag lämna in bilen för däckbyte i morse så då tvingade jag med mig Natta och vi tog en runda på 3,2 kilometer. Det var riktigt tungt i blåsten, men ändå samma befriande känsla som vanligt! Sven piskade på oss en aning, så man fick kämpa för att komma framåt. Men vi kom framåt!! 



Det gick inte alls fort, men vi Hade ju vinden och snömodden mot oss, och i såna här väderlekar kan man inte satsa på att springa på tid, utan bara för nöje :) 



Nu kommer jag fortsätta dagen med min nyinvunna positiva energi och förhoppningsvis få ett bra kvällspass på jobbet! 

Nu blir det lunch i form av nedan 
Omelett med skinka, ost, tomater, potatis och ett gäng broccolisar! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback